Hovedside  ||  Informasjon  ||  Tjenester  ||  Nyttige tips  ||  Linker  ||  Arkiv  ||  Kontakt  ||  Kundeservice  || Tilbake


SERVICEAVTALE FOR PRIVATE:
Med fast halvårlig service og helsesjekk på PC'n kan du
unngå store problemer og forebygge større skader!

Unngå datatap og ergrelser!

Datamaskinen er blitt et nødvendig verktøy som daglig er
i bruk og nesten uunnværlig. Alle PC'er trenger vedlikehold
og oppgraderinger for å fungere og et plutselig datakrasj
grunnet stadig sykere PC er ubehagelig, bilder, filmer og
dokumenter kan gå tapt. Hold derfor PC'n frisk til enhver tid.

Fordelene du som kunde har dersom du inngår en eller annen
serviceavtale er mange, ikke minst forebygging av trusler og
kjente feil og en maskin som fungerer som gir deg som bruker
økt trygghet. Forskjellige avtaler gir blant annet hyppigere
servicegrad og oppfølging samt raskere service for prioriterte
kunder med fast kontaktperson.

Vi tilbyr
SERVICEAVTALE PRIVATKUNDER
kun kr. 1.490,- pr. år inkl. mva.
Inkluderer 2 faste årlige helsesjekker (service) på PC
som blir kr. 124,- pr. mnd.

Gjelder PC med Windows operativsystem (Windows OS).
For andre kategorier av serviceavtaler, ta kontakt.

Ønsker du en serviceavtale?
ta kontakt

Med 2 faste årlige service og helsesjekker på din PC kan du unngå
store problemer og forebygge større skader! Unngå katastrofe med datatap!
Du får;
systemsjekk,
funksjons- og minnetest,
opprydding og sletting unødvendige filer i system og register,
sletting av eventuelle uønskede filer og programmer,
oppstartsoptimalisering,
oppdatering av operativsystem (Windows),
oppdateringer av installert programvare,
oppdatering av drivere,
oppdatering av bios m.m.
samt evt. batterikalibrering og evt. forslag på oppgradering av maskinen

Avtalen (Serviceavtale 1) sikrer deg følgende:

  1. Prioritert teknisk bistand for programvare og operativsystem
         Gjelder ikke behandling av partisjoner på intern/ekstern disk.
  2. 2 helsesjekker samt service/oppdatering av din PC
        Sjekk og service omfatter operativsystem og programmer.
        Inkluderer opprydding/oppdateringer.
  3. Telefonsupport (*) og hjelp hverdager mellom 18-21 (avtales på forhånd) for Windows OS
        (operativsystem) og de fleste kjente privatbrukerprogram
    (unntatt server/systemprogram)
  4. Fjernhjelp på PC (*) hverdager mellom 18-21 (avtales på forhånd) for Windows OS
        (operativsystem) og de fleste kjente privatbrukerprogram
    (unntatt server/systemprogram)
  5. Web-bistand pr. epost ved hjelp av tekniske spørsmål

    I tillegg oppnår du:

     redusert pris ved installering av maskinvare samt annen generell service

                (*): Fjernhjelp og Telefonsupport er inkludert inntil 2 ganger i løpet av året
                       begrenset til inntil 15 minutter hver gang.

serviceavtale og aktiver den Her & Nå!
ta kontakt

Med fast årlig service og helsesjekk på PC'n kan du unngå store
problemer og forebygge større skader! Unngå datatap og ergrelser!

Ønsker du en serviceavtale?
ta kontakt


Ønskes en enkeltstående service med "Helse-sjekk" og opprydding i PC koster dette: kr. 590,-
(funksjons- og minnetest, sletting unødvendige filer i system og register, sletting av eventuelle uønskede filer
og programmer, evt. batterikalibrering, oppdatering av operativsystem, programvare, drivere, bios m.m.)


For å kunne inngå avtalen:

  1. må du tidligere ha fått utført service på den aktuelle PC'n hos oss
    (om ikke må vi ha mer informasjon om maskin og programvare for å vurdere om materiellet
    ligger innenfor vårt fagområde)
  2. Service er hjelp, ikke opplæring. Ønskes opplæring må brukerkurs bestilles.

   Vår timerate er kr. 590,- inkl. mva. for service utført hos oss. Tillegg for service utført hjemme hos kunden.


Definisjon av tjenester

Teknisk bistand
            av teknisk art som feilmeldinger, problemer med programvareinstallasjonen av operativsystemet
            eller en av våre installerte programmer.
Maskinen leveres oss for feilretting. Bistand som kan refereres
            til virus eller tilsvarende problemer omfattes ikke og kan bli fakturert kunden selv om gyldig
            Serviceavtale foreligger. Ingen bistand på ukjente produkter eller noen form for nettverk/servere.

Årlig helsesjekk og service av PC
            omfatter opprydding i operativsystem, fjerning av unødige filer, oppdateringer av alle installerte
            programmer og operativsystem. Består i tillegg av en teknisk sjekk av PC'n og vurdering
            og anbefaling av eventuell oppgradering av maskinen.
             
Telefonsupport hverdager mellom kl. 18 og 21 (må avtales på forhånd)
            ytes på spørsmål av teknisk art, som feilmeldinger, problemer med programvareinstallasjonen av
            operativsystemet eller en av våre installerte programmer. Denne bistanden omfatter alle problemer
            med programvare og operativsystem uansett art, også virusrelaterte problemer. Spørsmål som
            oppfattes som gjentagende kursing i bruk kan ved bli fakturert kunden selv om gyldig
            Serviceavtale foreligger. Ingen bistand på ukjente produkter eller noen form for nettverk.

Web-hjelp
            hvor kunden sender epost vedrørende feil.
            ProPC bistår med utfyllende svar på epost der kunden selv forsøker å korrigere eventuelle feil.

Online hjelp
            hvor ProPC kobler seg på kundes PC og retter feil, og bistår på annen måte. Kunden har installert
            en utgave av TeamViewer eller AnyDesk (Online hjelp) eller operativsystemets fjernhjelp. Kunden
            godkjenner tilkobling samt åpne for bruk i eventuelle brannmurer, antivirus, eller "antispy" apper.
            Ingen bistand på ukjente produkter eller noen form for nettverk. (Tillegg i serviceavtale 1)

Dersom vi oppdager feil
            i selve programvaren og dette er til betydelig sjenanse, vil ProPC forsøke å løse problemet.
            Problemer av en ikke-kritisk art forbeholder vi oss retten til å komme med en
"work-around"
            for eventuelt utsette i tid.

Prisreduksjon av tjenester
            er arbeid, besøk hos, eller andre tjenester vedrørende programvarer som ikke er dekket av
            serviceavtalen som proPC utfører. Her innrømmes en redusert pris for våre faste kunder. Et
            fastprisoppdrag vil ikke omfatte prisreduksjon da dette alltid er inkludert i fastprisen.

Prisreduksjon på ny PC og eventuelle maskinvarer
            er levering av materiell som ikke er dekket av serviceavtalen. Her innrømmes en redusert pris
            for faste kunder. En fastprisPC eller fastpriskomponent vil ikke omfatte prisreduksjon da alle
            fastprisvarer
alltid er priset som nettopris.

Avtalens varighet og oppsigelse.
            Avtalen trer i kraft fra signeringsdato eller avtaledato og varer 1 år fra inngåelse/oppstart og
            faktureres for 1 år av gangen. Avtalen fornyes automatisk dersom ikke skriftlig oppsigelse
            foreligger innen 2 måneder før
avtalens fornyelsesdato.

 

Gå til toppen

 


ProPC - en del av MultiTeam - ePost: [email protected]